İsmail Gomes Röportajı

<@Aykut Zan> öncelikle röportaj teklifimizi kabul ettiğiniz için teşekkürler
<İsmail Gomes> ben teşekkür ederim
<@Aykut Zan> Oyunla nasıl tanıştınız?
<İsmail Gomes> Uzun zaman oldu sanırım ilk Donanım Haber forumunda görmüştüm.O zamanlar alışılmışın dışında web tabanlı bir oyun arıyordum görünce direk başladım.
<@Aykut Zan> peki beklediğinizi buldunuz mu?
<İsmail Gomes> Kesinlikle. Oyunu öğrendiğim zaman çok keyif almaya başladım.

 
<@Aykut Zan> peki neler eksik size göre?
<İsmail Gomes> Şuan itibariyle Türk oyuncuların foruma az girmesi. Muhabbetler hep 10-15 kişi üzerinde dönüyor ama bu oyunun en eğlenceli tarafı Forum kısmı.Teknik olarakta maç motoru ama eskisi kadar kötü değil.
<@Aykut Zan> geçmişinize baktığımda sürekli takım değiştirdiğiniz görülüyor. aradığınızı bulamadınız mı?

<İsmail Gomes> Şanssızlıklar oldu Japonya'ya gittim menajeri takımı bıraktı.Bir ay orda boş boş bekledim oyunu bırakmayı bile düşündüm daha sonra Güney Kore filan en son Türkiye’ye dönmek istedim Sağolsun Mert hocam kırmadı takımına aldı beni.
<İsmail Gomes> En son da tecrübe kazanmak için tekrar Avrupa'ya gittim.
<@Aykut Zan> kendinizi türk forvetler arasında nasıl görüyorsunuz?
<İsmail Gomes> Çok iyi değil.Kendimi daha iyi geliştirebilirdim ilk oyuncum acemiliğime geldi maalesef.
<@Aykut Zan> sıfırlamayı düşünüyor musunuz? yoksa 30 una kadar bekleyip çocuk sahibi olmak mı istiyorsunuz?
<İsmail Gomes> Çocuk sahibi olmak istiyorum.Ondan sonra sıfırlar mıyım onu zaman gösterecek.
<@Aykut Zan> peki yeniden başlasaydınız yine forvet mi olurdunuz?
<İsmail Gomes> Hiç bi fikrim 2. karakterimi orta saha seçtim.Sanırım yeniden başlasaydım Türk Milli takımı için en ihtiyaç duyulan mevki neyse onda başlardım.
<@Aykut Zan> hiç menajer olmayı düşündünüz mü?
<İsmail Gomes> Hayır menajerlik bence büyük sorumluluklar istiyor ve ben henüz o sorumluluklar için hazır değilim.Asistan Menajer olup Menajer'lere yardım etmeyi isterim daha çok
<@Aykut Zan> öncelikle fan almanız lazım biliyorsunuz. sizce fan ücretleri türkiye şartları için uygun mudur?
<İsmail Gomes> Çok pahalı değil bence biraz aylık masraflardan kısarak rahatça alınabilir.
<@Aykut Zan> antrenmanlardan sonra uzun süre ara verdiğinizden dolayı ekstra antrenman yaptığınız söyleniyor. doğrluk payı var mıdır?
<İsmail Gomes> Hayır bunlar sadece spekülasyon :D
<@Aykut Zan> yani çalışmayı sevmiyorsunuz. yaşınız 26 olmuş ancak hala sefil bir hayat tarzına sahipsiniz. klüpleriniz size iyi maaş vermiyor mu? eşiniz Ayla Öncel in istekleri var mıdır?
<İsmail Gomes> O kısma pek ilgi göstermedim açıkçası Ayla Hanım sağolsun çok anlayışlı bu konularda.Kendisini düzenli olarak yemeğe götürüyorum
<@Aykut Zan> karın tokluğuna yani :) herkese lazım öyle bir eş. Allah mutluluk versin
<İsmail Gomes> teşekkürler
<@Aykut Zan> son günlerde türk futbolunda şike skandalı patlak verdi ve spekülasyonlarda sizin de isminiz geçiyor. yakında sizin de silivri cezaevine 5 yıllık imza atacağınız söyleniyor. bu konuda birşeyler söylemek ister misiniz?
<İsmail Gomes> Bu konular tamamen asılsız evim de 1gb usb bellek var polisler onu aldılar virüslü diye aynen geri iade ettiler sadece olay bundan ibaret. Ben hiç bir zaman şike yapmadım.Avukatım bu tarz spekülasyonlar yapan kişilerle ilgileniyor
<@Aykut Zan> röportajımıza katılıp değerli zamanınızı bize ayırdığınız için teşekkürler. keyifli bir röportaj oldu. size futbolculuk hayatınızda başarılar dileriz
<İsmail Gomes> Ne demek ben teşekkür ederim.

Hiç yorum yok: